باز هم چند نکته مهم ...


دوستان!

در جلساتي كه در اين دو-سه روزه داشتم، چند نكته‌ي جالب توجهم را جلب كرد:



1-يك از ليدرها در يك جلسه پيش‌نهاد خوبي داد. طرح پيش‌بيني مسابقات فوتبال و ساير ورز‌ش‌ها، محصول آينده‌ي نتورك ماست و ما بايد با عرضه‌ي آن از طريق نتورك درآمد كسب كنيم. او گفت: «نتورك يعني 3B!» به معني ... بخر، بدان درباره‌ي محصولي كه خريده‌اي، به ديگران معرفي‌اش كن!

درباره ي اين محصول هم، هم‌اكنون كه هنوز معرفي آن سودي براي ما ندارد، مشغول تمرين آن هستيم ... تمام نتوركهاي پالينور بايد اين محصول را امتحان كنند ... خودتان آن را بخريد (ترجيحاً از Bonus استفاده كنيد)، در باره‌ي آن بدانيد (جايزه‌ها را بشناسيد، نحوه‌ي شركت را بدانيد، درباره‌ي فوتبال اطلاعاتتان را كامل كنيد. اگر لازم باشد كارشناس استخدام كنيد!) و آن وقت اين محصول را به ديگران عرضه كنيد! بگوييد كه خودتان از آن استفاده كرده‌ايد و چه مزايايي دارد. حداقل بايد هريك از شما 20 نفر از اطرافيان خود را در جريان بگذاريد.

2- بعضي دوستان هنوز متوجه اهميت طرح 3P نشده‌اند. Vision هايي كه براي ميزان 3P برايم بسيار عجيب بود. در حالي كه من مجموعه‌ي 15 هزار دلاري با ويژن 20000 دلار پيش‌بيني در 3P مي‌شناسم كه به خوبي متوجه اهميت محصول جديد شده و 3B را به درستي اجرا مي‌كند، دوست ديگري با يك مجموعه‌ي حدود 2 ميليون دلاري، ويژن 10000 دلار را تعيين كرده‌بود! البته با صحبت‌هاي انجام شده اين اشكال برطرف شد.

3-در مقابل، گروه نتوركر ديگري را مي‌شناسم كه فقط و فقط به دو B توجه كرده و سومي را فراموش كرده‌است. دوستاني كه مجموعه‌ي خوبي دارند و مشغول كار نتوركند؛ ولي تنها برنامه‌ريزي كرده‌اند كه مثلاً در 20 ID به شكل‌هاي مختلف پيش‌بيني انجام دهند و جوايز 200 يا 500 هزار دلاري را ببرند و اصلاً فراموش كرده‌اند كه قرار است اين محصول را از طریق نتورك عرضه هم بكنند!! دوستان، چنين روشي براي افراد تازه‌كار، افرادي كه كار نتورك نمي‌كنند يا نمي‌دانند نتورك چيست، هيچ ايرادي ندارد؛ ولي يك نتوركر كه سازماني دارد و مجموعه‌اي، نبايد صرفاً اين گونه فكر كند! بردن جایزه به جای خود، ولی اصل قضیه معرفی به دیگران است!

4- 3B را جدي بگيريد ... خودتان بخريد، راجع به آن بدانيد، به ديگران بدهيد! اين يعني نتورك!

5-شاد و پيروز باشيد و از مسابقات زيباي جام ملت‌هاي اروپا بيش از هميشه لذت ببريد و قهرماني ايتالياي بزرگ را از ياد نبريد!
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes