نکات مهم....



دوستان هم­شاد! (این یکی دیگر خیلی جدید بود؛ نه؟ خدایی تا حالا هم­شاد شنیده­بودید؟!)


چند نکته­ی مهم برای یادآوری:

1-شرکت در طرح 3P در حال حاضر فقط برای اعضای پالینور امکان­پذیر است. در نتیجه افراد خارج از سیستم، برای شرکت در مسابقه باید حداقل یک ID پانصددلاری داشته­باشند که البته مهلت آن تا فرداست و پس از آن، حداقل میزان سرمایه­گذاری به 1000 دلار خواهد رسید.

غیر از این، معرفی 3P به دیگران در حال حاضر سودی برای معرف ندارد؛ به ویژه که بعضی از دوستان از ID های افراد غیر فعال برای پیش­بینی دیگران استفاده می­کنند و به این ترتیب، خود را از این سود هم محروم می­کنند! سود اصلی طرح 3P در حال حاضر، برای اعضای پالینور اطمینانی است که از برنامه­ریزی، آینده­نگری و دقت نظر کمپانی پالینور به دست آورده­اند.

ایجاد شاخه­ی Palinure entertainment در کنار طرح اقتصادی سرمایه­گذاری با سود منطقی، نشان از گسترش پالینور و فعالیت­های بعدی آن دارد. مطمئن باشید با پالینور به زودی غافل­گیری­های جدیدی را تجربه خواهید کرد و روزبه­روز، به موازات گسترش کمپانی و افزایش اعتبار آن، بیشتر و بیشتر از طرح­های جدید و شاخه­های جدید خواهید شنید. و کدام کمپانی موفق کنونی در دنیا هست که این راه رشد را از نقطه­ی صفر آغاز نکرده­باشد؟

2-طرح 3P را نه فقط برای دریافت سود معرفی یا بردن جوایز، که برای آینده­ی نتورکتان جدی بگیرید و عرضه­ی محصول پیش­بینی مسابقات جام ملت­های اروپا را، تمرینی بدانید برای زمانی که به زودی، عرضه­ی این محصول برای شما سود تعادل سرشار به هم­راه داشته­باشد. بنابراین 3P را خیلی خیلی بیشتر جدی بگیرید. کمپانی برای ادامه­ی کار با چنین محصولاتی و حمایت و کامل کردن آن، به میزان استقبال شما از آن و توانایی شما در عرضه­ی این محصول توجه دارد.

3-قدم اول برای عرضه­ی هر محصولی، به ویژه در نتورک، آن است که خودتان به آن اعتقاد داشته و از آن استفاده کنید! بنابراین، تمامی شما که خود را مدعی کار پالینور می­دانید، هرچه زودتر با 1000 دلار موجودی به صفحه­ی اصلی طرح 3P بروید و روی Bonus Charge کلیک کنید. یا این کار، با یک تخفیف 120 دلاری، حق شرکت در هر 5 کمپلکس را به دست خواهید آورد. برای کمپلکس 1 ، 3 و 5 تا شنبه، قبل از بازی افتتاحیه بین چک و سویس فرصت دارید و برای کمپلکس 2 و 4، قبل از هر بازی می­توانید پیش­بینی خود را انجام دهید! (بین خودمان باشد؛ من بازی را 2 بر 1 به نفع چک پیش­بینی کرده­ام؛ با وجودی که سویس میزبان است!)

4-قدم دوم برای عرضه­ی یک محصول در نتورک، داشتن اطلاعات درباره­ی آن است. حتی اگر تاکنون علاقه­ای به فوتبال نداشته­اید، حالا دیگر پیش­بینی مسابقه­ی فوتبال محصولی است که در نتورک عرضه می­کنید! حتماً دراطراف شما کارشناسان فوتبال کم نیستند! از همین امروز از آن­ها کمک بگیرید و اطلاعاتتان را درباره­ی جام ملت­های اروپا، تیم­ها و ... کامل کنید. این کار الآن کاملاً واجب است!

5-لابد منتظر درس رندی گیج هفتم از مجموعه­ی روی ریل و نیز درس هفت گناه کبیره در نتورک هستید؛ واقعاً باید بابت این تأخیر پوزش بخواهم؛ ولی طرح 3P آن­قدر غافلگیر کننده و جذاب بود که فرصتی برای این کار باقی نگذاشت! در اسرع وقت به آن­ها خواهیم پرداخت!

6-می­دانم که این وبلاگ، مستقیماً مربوط به فوتبال نبوده و نیست؛ بلکه مربوط به نتورک است و د ر درجه­ی دوم به محصول آن کار دارد. اما یادداشت دوستانمان در وبلاگ بی­نظیر سرگرمی­های پالینور را که خواندم، دلم نیامد این­جا اعلام نکنم که دوستان! آلمان عمراً قهرمان نمی­شود! اصلاً آلمان هم شد تیم که آدم دوستش داشته­باشد؟! قهرمانی اروپا، بی­شک شایسته­ی لاجوردی­پوشان ایتالیاست!

«آرام باش و رؤیای خود را تصور کن؛ بگذار پروردگار رؤیایت را تحقق بخشد!»


Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes