مطالب آموزشی زیر را در راستای منشور عمل کنیم !

راه موفقيت
می خوای به هدف هات در پالينور برسی؟

میخوای یک رشد انفجاری داشته باشی؟

میخوای ظرف 4 تا 5 ماه به آزادی مالی برسی؟

و میخوای وقتی که بعد از این مدت به تصویرت در آیینه نگاه میکنی چهره یک لیدر قدرتمند پالينور همراه با آرامش مالی رو ببینی؟

میخوای کلید گاو صندوقی رو بهت بدم با یک اکانت چند صد میلیون تومانی؟

بذار راحت باهات حرف بزنم چون نه من تو رو میشناسم و نه تو من رو ...اگه این نوشته های بی نظیر رو خوندی نه یک بار اونم وقتی پس سرت رو می خوارونی یا خمیازه میکشی بلکه وقتی که از چشات بارقه های امید می باره و در دلت آتش رسیدن به هدف هات رو داری اگه با این حال و هوا بارها خوندی و راجع به عملی کردنشون در کارت فکر کردی بذار بهت یه راز رو بگم در 4 تا 5 ماه آینده تو پتانسیل مالی رو خواهی داشت که الان فکر بهشون هم قرص بروفن رو بهت واجب میکنه...

انتخاب با خودت!

* به سمت موفقيت *

اولين قدم:

به راهنمای مستقيم خود يقين داشته باش و اين را بدان كه او تجربه هاي زيادي در اين حرفه بدست آورده , پس اگر از تو خواست كه كاري را انجام دهي بدون اينكه ( اما , ولي , چرا , سخته , نميتونم و . . . ) بياوري , فقط حرف او را قبول كن و به آن عمل كن . قبل ازاین که حالت دفاعي به خود بگیری به آنچه گفته مي شود توجه كن .

نكته1: به راهنمای خود احترام بگذار تا دوستانت در مجموعه هاي تو نيز به تو احترام بگذارند.

نكته2 : راهنما نه رئيس توست و نه برده تو , بلكه شريكي دلسوز و راهبري مطمئن براي توست .

نكته3 : بحث كردن با كسي كه از تو ماهرتر و باتجربه تر است يك اشتباه بزرگ است .

نكته4: راهنمای تو كوتاهترين و آسانترين راهها را جلوي پاي تو قرار ميدهد .

نكته5: سرخود عمل نكن حتما با ليدرت مشورت كن .

در هفته اول به 2 کار مسلط شو :

1- یاد بگیر چطوری کار رو برای دوستات توضیح بدی

2- یاد بگیر چطوری اینوست انجام بدی.

در هر دو مورد تو نیاز به یک راهنمای جسور و با آگاهی کامل از کاری که انجام میده داری . بنابراین با راهنمای خود در طي 2 تا 3 جلسه متن مشاوره را مرور کن و بعد هم به تنهايي بارها و بارها این متن را تمرین کن. همینطور با كمك ليدر خود نحوه انجام اینوست (سرمایه گذاری) را یاد بگیر . تاکید میکنم به هر دو کار در هفته اول کارت مسلط شو البته " اگه میخوای رشد کنی! "

( زمانی که برای اینکار میذاری نباید از هفته اول کارت بیشتر بشه)
اولین قدم را با احتياط پشت سر بگذار و اصلا عجله نكن . توبدون تسلط روی مشاوره و انجام اینوست قدم از قدم نميتواني برداري و حتي اگر بتواني افرادي را هم وارد کنی پيشرفت كارت موقتی است ومجموعه تو به زودي متوقف خواهد شد.

این قدم اوله * احترام به لیدر و یاد گرفتن مشاوره و انجام اینوست * .

زمان مورد نیاز : 7 روز

کار راحتیه من تو خواب هم که باشم اگه خودکار و کاغذ بهم بدی بهت مشاوره میدم. خب به چی زل زدی پسر الان که تو نشستی مجموعه های دیگه تو پالينور دارن اینوست انجام میدن پس بجنب جا نمونی...." احترام به راهنما و مسلط شدن به مشاوره و اینوست"


دومين قدم:

با شروعی خیره کننده به استقبال اکانت بالا برو .

زمان بسیار حیاتیست آنقدر باهوش هستی که بدانی تلف کردن وقت با ارزشت تو را در زمره نا کامان خواهد نگاشت پس بهترين استفاده را از زمانی که برای این کار اختصاص دادی ببر. اگر زمان تو یک ساعت در روز است واقعا با تمام وجود یک ساعت در کار باش با تمام " دقت و سرعت عمل و اشتباهات کمتر "

چرا؟ چون زمان سرمایه ماست سرمایه تو بسیار کمتر از رفیقیست که 3 ساعت از روزش را به عالی ترین شکل در کار می گذارند .

اگر در دادن مشاوره آنهم به شکل کامل و درست مهارت پیدا کردی زمان ایده آل گرفتن دایرکت بین 5 تا 6 نفر ظرف مدت 14 تا 20 روز است. کار مهیج و راحتیه...

همین الان که از تعجب داری شاخ در می آری رفقات در تیم های دیگر این کار را انجام داده و می دهند چرا که نه؟ این یک فرصت است که می توانم آن را در اختیار تمام کسانی که احساس میکنم با این کار پرواز خواهند کرد با صداقت و اخلاق حرفه ای قرار میدهم چه قبول کنند چه نه! 14 تا 20 روز کامل برای 5 یا 6 نفر از دوستانم که دوست دارند در طرحی با سود بالا و ریسک بالا سرمایه گذاری کنند.

نکته1: هيچ كسي را بدون مشاوره صحيح وارد اين سيستم نكن حتي اگر آن شخص به شما گفت من احتياجي به مشاوره ندارم و به تو اعتماد كامل دارم . . .

نكته2 : افرادي را كه مشاوره می دهی به چشم پورسانت نگاه نكن.

نكته3 : هر اشتباهي كه تو انجام بدهي رفقای تو در مجموعه هاي تو 10 برابر آن را انجام ميدهند. به یاد داشته باش که آموزشهای تو به مجموعه هایت از زمان مشاوره شروع می شود و آنها هم بعدا دقیقا همان کاری را انجام می دهند که تو در مورد آنها انجام داده ای .

نکته4: به زور و با اصرار كسي را وارد نكن. این تجارت " تجارت آزاد " است و برای ترسوها و بز دلان و رفقایی با ریسک پذیری یک مگس گزینه مناسبی نیست. شاید کار در مغازه ویا آژانس و یا فروشندگی و حتی کار در شرکت های ورشکسته با پیشوند مهندس و... با فیش حقوقی 400-500 هزار تومان این دوستان را به حد کافی ارضاء میکند .

پس در ابتدا و به طور واضح ماهییت سرمایه گذاری آنلاین را توضیح بده سپس از دوست خود بخواه تحقیق کند در انتها با دیدی باز و بینشی درست از کار اینوست او را انجام بده.

هميشه صادق باش و براي جذب افراد, حتي كلمه اي را به دروغ نگو . دروغ ريشه اين سيستم را مي خشكاند

از ديگران قدرت تصميم گیری و انتخاب را نگير فقط راه را به او نشان بده . خداوند انسان را آزاد آفريده و او را در تصميم گيري آزاد گذاشته است.

پس در قدم دوم تو وارد بخش عملی کار میشوی کار روزانه بیشتر همراه با تجارب شیرین و گاهی جالب و خنده دار. می دونی من عاشق این کارم چون بهم آزادی عمل میده . این منم که با کار هر روزم رقم دریافت ماهیانه خودم رو می سازم. من مسئول خودم هستم ......این حس بی نظیر نیست ؟؟؟

خجالت را كنار بگذار و به راحتي از تجربه ها و شكست ها و پيروزيهايت صحبت كن و اگر سئوالي برايت پيش آمد حتما بپرس . (شهامت تقاضا داشته باش تا زودتر موفق شوی)

یادت نره اگه اشتباهی هم کردی ازش رد شو زمانت رو دریاب و هر روز با امید و پرنشاط تر از روز قبل کار رو ادامه بده تا جاییکه حداقل 5 یا 6 نفر را وارد کنی . تا به نتیجه نرسیدی متوقف نشو.

سریعتر عمل کنید . زمان در حال گذر است.

پالينور براي همه ماست

نویسنده :مطلب: امیر.س

منبع :http://iranpalinure.blogfa.com/post-38.aspx

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes