مسئله ایپوینت و راه های نقد شدن آن!

با سلام به تمام سرمایه گذاران در سیستم امریکایی پالینور

با توجه به ایمیل های فراوانی که توی این ماه به ما شد و و از مجمع لیدر های پالینور درخواست خریدن ایپونت گردید برآن شدیم تا چند راه جهت نقد کردن ایپونت ها را معرفی کنیم.

همانطور که میدانید ۲ راه وجود دارد که یکی وارد شدن سرمایه گذاران جدید ونقد شدن اعتبار ایپونت توسط آنهاست و راه دوم حساب بانکی است که پالینور اینترست این امکان فوق العاده را به ما داده است.

اما چگونه پورسانتهایمان را از طریق حساب بانکی نقد کنیم.؟؟؟

ما پس از 2ماه کار کردن روی حساب های خارجی و داخلی 3 راه برای این کار داریم که پیشنهاد میکنیم:

راه اول : همانطور که میدانید ما در ایران میتوانیم به تمام بانکهای دولتی و خصوصی به شعبه مرکزیشان مراجعه کنیم و درخواست بازکردن حساب ارزی (فقط یورو) را نماییم . شما باید به شعبه مرکزی بانکی که توی آن بانک حساب معمولی دارید مراجعه کنید و درخواست باز کردن حساب در شعب بانکتان را در خارج از کشور نمایید مثلا به شعبه ساختمان مرکزی بانک ملی قسمت حسابهای خارجی مراجعه میکنید و در خواست بازکردن حساب در بانک ملی در شعبه دبی ،انگلیس،افغانستان و.... را میکنیدازشما سوال میشود برای چه کاری میخواهید حساب باز کنید و شما در جواب بگویید در بورس امریکا سرمایه دارم میخواهند پول به حسابم بریزند یا میخواهم با کشور ی درآن حساب باز میکنم بیزینس کنم و یا .... شما حسابتان با پرداخت هزینه هایی بین 50 تا 150 یورو باز میشود و بعد از 2 هفته شماره حساب و کد بین اللملی سوئیفت کد را دریافت میکنید. سپس به قسمت دریافت اطلاعات حساب در پالینور میروید و اطلاعاتتان را وارد میکنید. فقط مشکل اینجاست که حسابتان به یورو است و در تمام بانکهای ایرانی(حتی شعب خارج از کشور) نمیتوانید به دلار حساب باز کنید و قبل از باز کردن حساب باید یک ایمل به پالینور بزنید و استعلام کنید که اگر حسابتان یورو و بانک ایرانی باشد پالینور قبول میکند که پول را به حسابتان بریزد یا نه!

راه دوم: میتوانید برروی اینترنت ۲ کلمه مستر کارت و ویزا کارت را به فارسی سرچ کنید و اشخاصی را پیدا میکنید که باز کننده حساب ارزی در خارج از کشورندو برای شما انواع مستر کارت و ویزا کارت و... را در صول مدت ۶۰ روز و هزینه بین ۱۵۰ تا ۶۰۰ دلار بسته به مواردی که دارند اعم از هزینه نگهداری - هزینه حواله زدن- مدت اعتبار و... صادر میکنند . دقت کنید که باید این کارتها دارای سوئیفت کد و شماره آی بان بین اللملی باشند تا در سایت پالینور ریجیستر شود.افردا سود جو وکلاه بردار هم توی این زمینه زیادند پس با دقت و داشتن اطلاعات کافی نسبت به بازکردن اینگونه حساب ها اقدام کنید.

راه سوم : سفر به کشوری که میخواهید درآن حساب باز کنید.

در تمام کشور های دنیا (به غبر از آنهایی که مارا تحریم کردند)شما میتوانید حساب باز کنید فقط قبل از بازکردن حساب باید به اداره مالیاتی آن کشور رجوع کنیدو یا قبل از سفر به آن بانک با اداره مالیاتی ایمل بزنید و شرایط را بپرسید و درخواست بازکردن حساب نمایید و برای بازکردن حساب باید علتی داشته باشید که به نفع آن کشور باشد و میتوایند شخصی را درآن کشور معرفی کنید و بگویید که قصد تجارت با آن شخص را درآن کشور دارید .و برای راه اندازی بیزینس احتیاح به بازکردن حساب دارید و.... ویا به سفارت خانه های کشور های مد نظرتان مراجعه کنید و درخواست بازکردن حساب با دلیل موجه را نمایید.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes