پاسخ به یک سئوال در مورد تضمین این کمپانی

پاسخ به یک سوال

چه تضمینی در مورد کمپانی وجود دارد ؟ آیا معتبر است ؟ آیا دوام میاورد و .......


از آنجا که تعداد زیادی از دوستان و خوانندگان وبلاگ به کرات سوالات فوق را مطرح نموده اند بر آن شدیم تا از طریق پست مطلب جدید و از نقطه نظری متفاوت به این مسئله بپردازیم :

لازم به ذکر است آن چیزی که شما برای انتخاب و پیوستن به یک کمپانی نتورک به آن نیاز دارید به دو قسمت تقسیم میشود : اول اینکه آیا اصلا کمپانی وجود دارد و سایت آن واقعی هست یا نه که به لطف اینترنت و در سایه معلومات و علم روز ٬ کمتر کسی است که از روشهای تشخیصی روتین مثل سایت whois seoself ,geotrust , ٬google earth و .... چیزی نداند که حتما این روشها را امتحان نموده اید و تا حدی مطمئن شده اید . اما قسمت دوم که بمراتب از قسمت اول مهمتر است و میخواهیم آنرا بررسی کنیم چیزیست که اکثر افراد آنرا نادیده میگیرند و نیازمند این است که از زاویه دیگری به قضیه فوق نگاه کنیم . طبیعتا نمیتوان هم در عصر الکترونیک درآمد کسب کرد و هم از معیارهای تجارت سنتی در آن استفاده کرد .

در مورد شرکتهای نتورک ٬ معیارهای سنجش و قیاس توسط عصر خودش تعریف میگردد . همانطور که میدانید معیار سنجش قدرت در شرکتهایی که بصورت سنتی کار میکنند (مثلا ایران خودرو ) به فاکتورهایی از قبیل میزان سابقه ٬ پشتوانه مالی ٬ میزان امکانات ٬ املاک و مستغلات ٬ تعداد کارمند و ... بستگی دارد که کاملا طبیعی است اما مشکل وقتی ایجاد میشود که بخواهیم با همین فاکتورها به استقبال عصر الکترونیک برویم و شرکتهای نتورک را از این فیلترهای سنتی رد کنیم .

بنابراین سوالی که مطرح میشود این است که شرکتهای نتورک چه فاکتورهایی دارند ؟ این شرکتها در بدو امر تقریبا شرایط یکسانی دارند یعنی یک آفیس مشخص ٬ افراد متخصص ٬ رهبران و مدیران و سرمایه اولیه . اما آنچه که در ادامه این شرکتها را از هم تفکیک میکند ( بعضی را ورشکسته و برخی را غول صنعت نتورک میسازد ) به خط مشی فکری رهبران کمپانی و دیدگاههای لیدرهای آن بستگی دارد . در واقع مهمترین سرمایه و پشتوانه این شرکتها ٬ دانش و آگاهی و طرز تفکر مدیران و لیدرهای ارشد آن سازمان است و نه صرفا منابع فیزیکی آن.

اگر قانع نشده اید پس بیشتر دقت کنید : استاد برجسته نتورک ٬ رندی گیج ٬ بعد از مدتها دوری از نتورک قصد داشت در یک شرکت جدید ٬ دوباره استارت بزند و همگان منتظر بودند تا ببینند این نابغه نتورک چه معیاری را جهت انتخاب شرکت جدیدش لحاظ خواهد کرد . او اینگونه ارزیابی میکند که شرکتهای حاضر 4 گروهند و او دسته چهارم را انتخاب میکند و میگوید : "شرکتهای نوپایی که شش ماه تا یکسال از تاسیس آنها میگذرد و این فرصت بزرگ را دارند تا اولین شرکت بزرگ بعدی باشند و در آینده تبدیل به شرکتهایی چند میلیارد دلاری شوند . من به دنبال چنین دسته ای هستم چونکه ثروت واقعی و شانسهای بزرگ در آنها پیدا میشود زیرا میتوانیم بعنوان یک لیدر تاثیرگذار این کمپانیها را مطرح و قویتر سازیم "

رندی معتقد است قدرت و عظمت یک شرکت نت در آینده به قدرت و طرز فکر لیدرهای آن در امروز بستگی دارد پس هیچ فرمول مشخصی برای کشف آینده یک شرکت نتورک و دوام آن وجود ندارد مگر رفتار و عملکرد لیدرهای آن کمپانی و تیمی که شما در آن قصد فعالیت دارید .

ای کاش آنقدر که در مورد ماهیت شرکت و متعلقات آن وسواس بخرج میدهیم درباره لیدرهایمان و تیمی که قرار است در آن کار کنیم نیز اهمیت قائل شویم . اگر هنوز به این باور نرسیده ایم بدین معنی است که با معیارهای عصر جدید منطبق نیستیم .

از همین روست که رندی در جایی دیگر میگوید :"... دلتان بخواهد که بین شما و کمپانی صد نفر فاصله داشته باشد " چرا که او معتقد است قدرت یک شرکت به افراد سازمان آن بستگی دارد . چیزیکه باید در مجموعه تکثیر گردد قبول این باور است که افراد ٬ وارد شرکتهای قوی نمی شوند بلکه این شرکتها هستند که توسط لیدرهای قوی ٬ قدرتمند میشوند .

اگر واقعا بدنبال شرکتی مطمئن و قدرتمند جهت فعالیت در نتورک میگردید ٬ تیمی را که قرار است در آن کارکنید بیشتر بشناسید و تفکر رهبران و لیدرهای آنرا ارزیابی کنید بجای اینکه وقت خود را در جستجوی شماره ثبت شرکتها تلف کنید . زیرا ما معتقدیم فردیکه در یک سیستم وارد میشود در واقع شرکتی را تاسیس نموده که به میزان اعتقاد و تفکرات خویش ٬ میتواند آنرا بسط داده و جهانی سازد و یا برعکس با عدم درک واقعیتهای موجود و اصرار در اثبات ذهنیات گذشته میتواند شرکتش را در همان نطفه عقیم سازد.

اگر بپذیریم که یک کمپانی ٬ قدرت و محبوبیتش را از طریق تفکرات افراد سازمانش کسب میکند طبیعتا برای قویترشدن و ماندگاری آن ٬ تلاش بیشتری خواهیم کرد تا از طریق این تغییر ذهنیت ساده ٬ بتوانیم خودمان ٬ سازمانمان و آینده یمان را بیمه کنیم .....

درون توست اگر خلوتی و انجمنی است

برون ز خویش کجا روی ٬ جهان خالیست

p&p

بالاخره بخش p&p که بسیاری از اعضا منتظرش بودند در سایت گذاشته شد. سعی میکنیم در روزهای آینده بخش های مهم آن را برایتان ترجمه کنم.

فيلم راز (Secret)

شايد فيلم راز (Secret) را در روند آموزشي خود ديده‌باشيد. اگر هم نديده‌ايد، از واجبات است كه از آن را خودتان يا از طريق ليدر خود تهيه كنيد و ببينيد!

اصل مهمي كه در راز از آن ياد مي‌شود، اين است كه يكي از شروط رسيدن به آن‌چه از جهان مي‌خواهيد، احساسي است كه هم‌اكنون داريد. جهان به خوب يا بد بودن آن‌چه به آن مي‌‌انديشيد كاري ندارد؛ بلكه انديشه‌ي شما را فرمان شما به هستي تلقي مي‌كند و از همان بيشتر به شما مي‌دهد! همين‌طور است درباره‌ي احساس شما. جهان به كيفيت احساس شما كاري ندارد؛ هرطور كه باشيد، همان را بيشتر در اختيار شما قرار مي‌دهد.

بنابراين، اصل اول براي رسيدن به آن‌چه مي‌خواهيد، تجربه‌ي «شاد بودن» از داشتن آن هدف است. تنها به اين ترتيب است كه جهان فرمان شما را مي‌گيرد.

پيام هفته‌ي قبلي كمپاني را به ياد داريد؟ « «اگر احساس می­کنید هیچ اتفاقی در زندگی­تان نمی­افتد، به خودتان هر روز چیزی بدهید که به دنبالش باشید؛ دلیلی برای این که صبح با اشتیاق آن از تخت خواب بیرون بپرید؛ حتی یک چیز کوچک؛ یک چیز کوچک لذت­بخش». آيا به اين توصيه عمل كرده‌ايد؟

كليد اين است: براي آن كه به هدفي برسيد كه شادتان مي‌كند، بايد هم‌اكنون شادماني را تجربه كنيد!

چند آدم موفق را ديده‌ايد كه غمگين يا عصبي‌اند؟

آيا مي‌پنداريد بدون آن‌كه هم‌اكنون احساس شادي كنيد، مي‌توانيد كارهايي انجام دهيد كه براي شما شادماني به ارمغان آورند؟

و درباره‌ي كار ما: آيا فضاي جلساتتان شاد و لذت‌بخش است؟ آيا خودتان با شادماني با ديگران صحبت مي‌كنيد يا صدايتان عبوس و گرفته و قيافه‌تان نااميد و غمگين است؟! آيا اگر اين‌گونه باشيد، بر كسي اثر خواهيد گذاشت؟

دوست عزيز! لابد پيش خود مي‌گوييد «اينم دلش خوشه ... از وضع من كه خبر نداره ... مگه مي‌شه با اين وضع كه من دارم شاد باشم؟» نكته‌ي جالب اين است كه اين احساس را دقيقاً بايد زماني در خود تقويت كنيد كه دلايل كافي براي عصباني بودن، مضطرب بودن يا غمگين بودن داريد. در غير اين صورت كه هنري نكرده‌ايد! شما انسانيد و اختيار احساساتتان و عمل‌كردتان بايد به دست خودتان باشد. اگر به جاي آن كه خودتان احساستان را تعيين كنيد، احساستان تنها از وقايع اطراف تبعيت كند، پس شما چه كاره‌ايد و به قول يكي از هم‌كاران، چه تفاوتي با يك درخت داريد؟!

براي دست‌يابي به اين احساس، راه‌هاي متفاوتي وجود دارد. در فيلم زيباي راز، گشتن و يافتن نكات مثبت و اعلام آن‌ها و ايجاد «فهرست شكرگزاري» و «اهداف شكرگزاري» به عنوان يكي از راه‌هاي ايجاد اين احساس پيش‌نهاد شده‌است. بنا به تجربه‌ي خود من، اين راه بسيار مؤثر و شايد كم‌نظير است؛ اگرچه راه‌هاي ديگري نيز وجود دارد.

دوست عزيز؛ آن‌چه موفقيت فرداي شما را تعيين مي‌كند، احساس امروز شماست. اين جمله را جدي بگيريد.


شادمان باشيد!

پلن تشویقی و جدید بعد از کنفرانس شیلی(زمان این پلن سرمایه گذاری محدود است)

مهلت این پلن محدود بود و تمام شد

6-Details of PLANT Income Plan:


Palinure Plan + Antofagasta Plan >> Plant
Plant 1 7% Monthly Interest + 5% Monthly Interest >> 12% Monthly Interest
Plant 2 4% Direct Commission + 4% Direct Commission >> 8% Direct Commission
Plant 3 $1200 per each $12000 to $12000 Balance + $100 per each $4000 to $4000 Balance

*PLANT Income Plan also includes "Palinure Referral Team Commission" and "Top Leaders' Fixed Income".

چطور وجوه خودم را دریافت میکنم؟

به گفته سایت پالینور اینترست: تمام پرداختهابصورت خودکاردرحساب جاریتان ریخته خواهندشد.

آیا میتوانم سپره اصلی خودم را دریافت نماییم؟

به گفته سایت پالینور اینترست: بله سپرده اصلیتان به شما بازگردانده خواهد شد زمانی که دوره سرمایه گذاریتان خاتمه پیدا کند.

آیا میتوانیم جایگاه ریجیستر شده خود را به نام شخص دیگری کنیم با به او بفروشیم؟

به گفته سایت پالینور اینترست: به هیچ عنوان پالینور چنین کاری نخواهد کرد و اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

اطلاعات شخصی شما در پالینور چگونه استفاده میشود؟

به گفته سایت پالینور اینترست: ما برای حریم خصوصی شما احترام قائلیم و تنها اطلاعات شخصیتان برای تایید هویت شما مورد استفاده قرار میگیرد.

هزینه ثبت در کمپانی سرمایه گذاری پالینور چقدر است؟

به گفته سایت پالینور اینترست : هزینه ریجیستر شدن در سایت پالینور بطورکلی ۵۰ دلار امریکا است.

چگونه میتوانیم در پالینور یک حساب سرمایه گذاری باز کنیم؟

به گفته سایت پالینور: بسیار آسان و ساده است.

روی دکمه Join Us که بر روی سایتهای پالینور است کلیک کنید و سپس روال درخواستی را ادامه دهید.

راهنمای شما باید به شما کمک کند تا آن را انجام دهید.


برای اطلاعات بیشتر به قسمت زیر مراجعه کنید

http://plninterest.blogspot.com/2008/04/blog-post_5154.html

چطور میتونم بیزینس و سرمایه گذاری در پالینوراینترست رو شروع کنم؟

به گفته سایت پالینور:شما وارد میشوید به پالینور بوسیله یک معرف و مشاور مستقل و راهنمای شما

مسئول آموزش شما برای ورود به این حرفه است.

برای اطلاعات بیشتر به قسمت زیر مراجعه کنید

http://plninterest.blogspot.com/2008/04/blog-post_5154.html

سابقه پالینور اینترست چیست؟

به گفته سایت پالینور اینترست: پالینور تشکیل شده است از گروهی که حدود ۱۲ سال کار سرمایه گذاری انجام داده است و این اطمینان را به شما میدهد که سرمایه هایتان توسط گروهی ازحرفه ای ها در موقعیت های مناسب خود سرمایه گذاری میشود.

با تشکر از مترجمین مجمع لیدرهای پالینور
www.pi.blogfa.com

به سود واقعی نزدیک شدیم - نمای نزدیک همسان سازی پالینور با کمپانی مادر

این عکس خودش هرچی که نیاز به گفتن ما داشته باشه رومیگیه!

عکس رو ذخیره کن بعد بچرخونش بعد نگاه کن بعد حالشو ببر...

پلن جدید سود دهی پالینور اینترست

Income Plans

1- Palinure Investment Plans (PLI)

Types of Investment Deposits Provisional Monthly interests
Short-Termed Investment Deposit Account (PL6) 7%
Mid-Termed Investment Deposit Account (PLN12) 9%
Long-Termed Investment Deposit Account (PLN24) 11.16%

*5% per month in the first four months, 7% per month in the second four months, 10% per month in the third four month, 12% per month in the fourth four months, 15% per month in the fifth four months, 18% per month in the sixth four months


2-Palinure Direct Commission (PLD):

Direct Commission (PLD):The Company pays a commission on funds received from investors referred to the Company by you in an amount equal to 4% of the first amount received.


3-Palinure Binary Commission (PLB):

Your trading ID has a left side and a right side. Investments which are done by your down-line organization during a month, generate a commission payment of 1200$ per each 12000$ to 12000$ balance in both sides of your trading ID. After accumulation of 60000$ to 60000$, you receive 600$ for each 12000$ to 12000$ balance in both sides of your trading ID and After accumulation of 120000$ to 120000$, you receive 300$ for each 12000$ to 12000$ balance in both sides of your trading ID.


4-Palinure "Referral Team" commission (PLR):

Your "Referral Team" consists of your direct referrals (DRFs) and their -DRFs’- direct referrals. You receive an amount equal to 2% of your direct referrals’ PLB(s) and 1% of their direct referrals’ PLB(s).


5-Top Leaders' Fixed income:

Grade Left side investment amount* Right side investment amount* Monthly Fixed Income* Fixed Income Duration
1 4,000,000 4,000,000 2000 1 year
2 7,000,000 7,000,000 4000 2 years
3 10,000,000 10,000,000 6000 3 years
4 15,000,000 15,000,000 8000 4 years
5 20,000,000 20,000,000 10000 5 years
6 30,000,000 30,000,000 10000 10 years

* Amounts are in USD

چگونه سود ها و پورسانت های سرمایه گذاری خود را دریافت نماییم؟

* سود سرمایه گذاری از زمان سرمایه گذاری بمدت ۱ ماه میلادی محاسبه و در حساب اینترنتی شما در سایت پالینور واریز میگردد.

* ۱۵٪ پورسانت معرفی بلافاصله ودر همان لحظه به حساب شما در صفحه اختصاصیتان درسایت پالینور واریز میگردد.

*پورسانت تعادل شما پس از صفر شدن تعادل در پایان هر ماه میلادی و محاسبه آن در پنجم هرماه میلادی به حساب اینترنتی شما در سایت پالینور واریز میگردد.

شما به ۲ صورت میتوانید پول خود را از پالینور دریافت نمایید:

۱- واگذاری پوینت : در این روش شما اعتبار دلاری خود را به اشخاص سرمایه گذار جدید واگذار کرده و معادل ریالی آن را به دلار روز وجه نقد دریافت میکنید.

۲- واریز پول به حساب : در این روش شما یک شماره حساب ارزی دلاری دارای کد بین المللی به سایت پالینور معرفی میکنید و در خواست در یافت پول مستقیم به حساب خود را مینمایید.

چگونه در پالینور سرمایه گذاری کنیم؟

سلام

در مورد سوال که چگونه سرمایه گذاری کنیم ؟

باید بگم که شما باید ابتدا وارد سایت https://www.plninterest.comبشوید و روی گزینه Join Us کلیک نمایید .

کشورتان را انتخاب نمایید و روی گزینه Next کلیک کنید.

صفحه ای جدید باز میشود که از شما آی دی معرفتان را می خواهد


وسپس اطلاعاتتان را به ترتیب از نام و نام خانوادگی - نام مستعارتان -شماره پاسپورت یا کد ملی -تاریخ تولد به میلادی - جنسیت - ایمل - کد تلفن کشورتان - شماره موبالیتان و در انتها پسورد معین شده از طرف شما را میخواهد .


حالا روی گزینه Submit کلیک نمایید تا اطلاعاتتان ثبت گردد.

پس از تایید اطلاعات سایت یه شما شمارای تحت عنوان Trading ID میدهد که این شماره در واقع شماره شناسه شما جها ورد به دفتر کار مجازیتان است پس لازم است آنرا یادداشت و حفظ نمایید.

حالا وارد Login میشویم و شماره شناسه و پسوردمان را وارد مینماییم.


وارد دفتر کار مجازیتان شدید و باید مبلغ ۵۰ دلار بابت فعال کردن سنتر یا جایگاهتان پرداخت نمایید.


پس از پرداخت این مبلغ از طریق پرداخت حواله داخلی میتوانید بالای ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری خود را در پالینور اینترست به ثبت برسانید و ماهانه ( ۷ - ۱۰- ۱۵) درصد بسته به نوع پلن سرمایه گذاری ( ۶ - ۱۲ - ۲۴ ماهه) سود مشارکت ماهیانه دریافت نمایید.

کار کردن در سیستم پالینور و گرفتن سود و احکام شرعی!

در پاسخ به دوستانی که گفتند گرفتن سود از کمپانی امریکایی پالینور اینترست ربا است بر آن شدیم تا چند پرسش و پاسخ را از چند تن از مراجع تقلید جهت رفع ابهام با ذکر سند درج نماییم.

س 1624: آيا حرمت ربا براى همه اشخاص حقيقى و حقوقى بطور يكسان ثابت است يا آنكه بعضى از موارد خاص، استثنا هستند؟

ربا به صورتى كلى حرام است غير از رباى قرضى بين پدر و فرزند و زن و شوهر و همچنين ربائى كه مسلمان از غير مسلمان مى‏گيرد.


منبع : http://khamenei.ir/FA/Treatise/unitDetail.jsp?uid=23
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آیا سرمایه گذاری در بانک های خارجی حرام است؟

گرفتن سود از آنها اشكالي ندارد.

منبع : http://www.makaremshirazi.org/persian/modules.php?name=es&p=2&id=157

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

س 442 - گرفتن ربا و يا دادن ربا به كفار چه حكمى دارد؟

ج: گرفتن ربا از كفّار جائز است.

منبع : http://www.noorihamedani.com/noori/home.asp?Languageurl=1&Pageurlnumber=403&zone=0&location=none&idnumber=129#106

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سؤال: اينكه مى گويند از بانك كافر مى شود ربا گرفت پس مراد از بانك كافر چه بانكى است اگر چنانچه مراد از آن بانكى باشد كه تمام مشتركين آن كافر باشند كه در هيچ جا چنين چيزى وجود ندارد .
پاسخ: يعنى مالك و سهامداران بانك غير مسلمان باشند.

تصویر قرارداد امنیت سایت پالینور با جیوتراست!

http://belgravia.com/cgi-bin/nph-proxy.cgi/000100A/http/i11.tinypic.com/72fw6s2.jpg

(Reinvest) روش دیگری برای افزایش درآمد در پالینور؟!

شیوه جالبی در سرمایه گذاری وجود دارد که به سرمایه گذاری مجدد(Reinvest) معروف است شما میتوانید با این روش به هر میزان که در پالینور سرمایه گذاری کرده باشید درآمد خود را تا چندین برابر افزایش دهید این عمل درسنتر شخصیتان در سایت پالینور در قسمت Reinvest صورت میپذیرد .

مثال : اگر شخصی ۳۰۰۰ دلار در پلن ۲۴ ماهه (۱۵٪) سرمایه گذاری کند و درآمدهای ماهیانه خود را مجددا سرمایه گذاری(Reinvest) نمایید در ماه ۱۲ و ماه ۲۴ چقدر در آمد بدست می آورد؟

طرح های درآمدزایی و سود دهی (palinureinterest) ( پلن آزمایشی قدیم)

1- طرح سپرده سرمایه گذاری:

الف- سرمایه گذاری کوتاه مدت(PL6)، به مدت 6 ماه، سود علی الحساب 7 درصد ماهیانه و بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه ششم و دریافت سود قطعی بر اساس سود شرکت.
ب- سرمایه گذاری میان مدت(PL12)، به مدت 12 ماه (یک سال)، سود علی الحساب 10 درصد ماهیانه و
بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه دوازدهم و دریافت سود قطعی بر اساس سود شرکت.
ج-
سرمایه گذاری بلند مدت(PL24)، به مدت 24 ماه (دو سال)، سود علی الحساب 15 درصد ماهیانه و بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه بیست و چهارم و دریافت سود قطعی بر اساس سود شرکت.
*
لازم به ذکر است که حداقل میزان سرمایه گذاری در شرکت 1000 دلار می باشد و افزایش میزان سرمایه به صورت مضاربی از 100 دلار است.

2- کمیسیون معرفی مستقیم:
معادل 15 درصد اصل سرمایه سرمایه گذارانی که توسط شما با شرکت آشنا می شوند، از طرف شرکت به شما پرداخت می شود.

3- طرح باینری:
به ازای برقراری هر تعادل 5000 دلار به 5000 دلار ، چه مستقیم و چه غیر مستقیم، 500 دلار دریافت خواهید کرد.
یعنی همزمان با سرمایه گذاری شما در شرکت، جایگاهی در اختیارتان قرار می گیرد که دارای دو سمت چپ و راست است. هرگاه میزان سرمایه جذب شده در دو سمت جایگاه شما ، در هر سمت به 5000 دلار برسد، مبلغ 500 دلار از کمپانی دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که در تعادل های بالای 100000 دلار به 100000دلار، به ازای هر 10000دلار به 10000 دلار، 500 دلار دریافت خواهید کرد.


"" توجه ""

نکته قابل توجه در این شرکت، بازگشت اصل سرمایه همگی سرمایه گذاران طبق زمان تعیین شده است. یعنی شما می توانید بر اساس میزان ریسک پذیری و مدت زمانی که به اصل سرمایه خود نیاز ندارید، یکی از طرح های PL6, PL12, PL24 را انتخاب کنید. در حالیکه این موضوع یعنی بازگشت اصل سرمایه، تقریبا در هیچیک از کمپانی های سرمایه گذاری وجود ندارد.

"" در روزهای آینده تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری راجع به این کمپانی و سرمایه گذاری های آن در اختیارتان قرار دهیم.""

با تشکر از وبلاگ :http://iranpalinure.blogfa.com


نحوه سوددهی کمپانی

Palinure is organized by some expert colleagues with long term experience in various financial fields.

Palinure concentrates on:


1- Blue Chip Stocks


2- Barter Markets


3- ETFs (Exchange-Traded Funds)


4- Online Brokerage


5- Precious Metal Market


6- FOREX Market


7- Mutual funds

فعالیتهای سرمایه گذاری کمپانی

فعالیت های کمپانی در زمینه های زیر است:

1 – بورس و سهام های بلو چیپس (BLUE CHIPS)

2- بازارهای تهاتری (BARTER MARKET)

3 – ETF (Exchange Trading Fund)

4- کارگزاری سهام انلاین(ONLINE BROKRAGE)

5- بازار فلزات گرانبها

6- بازار فارکس(FOREX)

7 – میوچوال فاند(MUTUAL FUND)

زمینه اول مربوط به بازارهای بورس معتبر دنیا و سهام های بسیار باارزش و نادر مربوط به این بازارهاست. خرید و فروش این سهام که Blue Chips نام دارند، نیازمند تخصص بالا و همچنین روابط ویژه در بازارهای بورس است. زیرا تجارت روی آن ها سود بسیار بالایی برای خریدار و فروشنده دارد. از جمله این سهام می توان از سهام کمپانی های کوکاکولا و ژیلت نام برد.

فعالیت دیگر کمپانی در زمینه Barter Market است که در ایران به نام بازارهای تهاتری شناخته می شوند. این بازار در حقیقت بر اساس همان شیوه قدیمی مبادله پایاپای یا کالا با کالا شکل گرفته. یعنی شرکت ها و کمپانی های تولیدی و خدماتی مختلف در این بازار کالا ها و خدمات خود را با تعریف یک پول قراردادی بین یکدیگر مبادله می کنند که این بازار نیز از جمله تجارت های پرسود امروز دنیاست.

زمینه سوم فعالیتی شرکت،"Exchange Trading Fund-ETF" و "Mutual Fund" است که هر دوی اینها در صورت کلی به معنای جذب سرمایه های خرد از افراد سرمایه گذار و انجام سرمایه گذاری های بزرگ در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت و تقسیم سود با نسبت تعیین شده در قرارداد بین شرکت و مشتری است.

زمینه دیگر فعالیت های کمپانی در بازار بورس فلزات گرانبها از جمله طلا و نقره و همچنین بازار جهانی خرید وفروش ارز یا فارکس است.

آخرین مطلبی که درمورد زمینه های کاری کمپانی باید به آن اشاره کنیم Online Brokerage است.

این کمپانی با تعدادی از شرکت ها که در زمینه خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت فعالیت می کنند نیز، همکاری دارد. و بخشی از سرمایه های جذب شده خود را در اختیار این شرکت ها قرار می دهد.

منبع با کمی تغییر از: http://www.palinureclub.blogfa.com/

مقایسه سرمایه گذاری و ریسک آدم ها

سلام

کلیه سرمایه گذاری ها داری ریسک خاص خود میباشد و هر چه در آمد بیشتری بخواهیم باید ریسک بیشتری را نیز متحمل شویم . جدول زیر فقط برای مقایسه آمده و در آن کلیه محاسبات پرداختی سرمایه گذاران بر اساس درصد سود سالانه در نظر گرفته شده است .

سرمایه گذاری در

کوتاه مدت٪

میان مدت٪

بلند مدت٪

بانک اقتصاد نوین

۱۲/۵

۱۷

۱۷/۲۵

بانک ملی

۱۵

۱۵

۱۶

بانک کارآفرین

۱۲/۵

۱۶/۸

۱۵

بانک ملت

۱۲

۱۵

۱۶

بانک پارسیان

۱۵/۵

۱۷/۲۵

۱۷

بانک سامان

۱۶/۵

۱۶/۷

۱۷/۱

بانک کشاورزی

۱۱

۱۴

۱۶

بانک صادرات

۱۳/۵

۱۵/۷۵

۱۶

بانک سرمایه

۱۵/۵

۱۷/۲۵

۱۶

اوراق مشارکت

۱۵/۵

۱۵/۵

۱۵/۵

سرمایه گذاری پالینور

۸۴

۱۲۰

۱۸۰

قسمتی از منبع : روزنامه ابرار اقتصادی پنج شنبه ۲۹ نوامبر ۲۰۰۷ شماره ۲۶۹۲ صفحه ۱۹

Mutualfund پالینور اینترست

اعتقاد ما بر صداقت است و براین اصل معتقدیم چون بهترین راه برای اعتماد صداقت است....

Mutualfund چیست؟

سیستم و طرحی اقتصادی است برای جذب سرمایه و کار.

به این ترتیب که مانند بانک ها و مراکز خصوصی پولی از افراد و مشتریان دریافت میشه و ماهانه سودی به حساب ایشان واریز میشه.

اگه یک کمی موشکافانه تر این طرح را مورد بررسی قرار بدهیم اطلاعات را می توانیم بصورت زیر خلاصه و در عین حال کامل توضیح دهیم:

در کشور خودمان هم بارها در روزنامه ها و هفته نامه ها و حتی سیستم بانکی دولتی و خصوصی خودمان می بینیم و می شنویم که افراد حقیقی و حقوقی از افرادی که توان کار کردن با سرمایه ئ خود را ندارند جذب سرمایه کرده و با آن کار می کنند و از سود سرسام آوری که می کنند قسمتی را بصورت ماهیانه به حساب مشتریان خود واریز می نمایند.

کمپانی هایی که بصورت واقعی با این سیستم و طرح اقتصادی کار می کنند در درجه ئ اول با پول وسرمایه ای که از افراد عادی دریافت می کنند(البته مسلما این افراد توان کار کردن و درآمدزایی با سرمایه ئ خود را ندارند و یا لااقل به میزان زیاد ندارند)در پروزه های بزرگ وطرح های بزرگ سرمایه گذاری و... (البته بسته به نحوه ئ فعالبت کمپانی ممکن است در کمپانی خود سرمایه گذاری نماید)فعالیت کرده و از میزان سود بالایی که بدست می آورند تنها قسمتی را به حساب اشخاص و مشتریان خود واریز می کنند.

این صنعت همانطور که اشاره شد صنعتی است که دنیا را تحت تاثیر قرار داده والبته در بسیاری از کشورهای پیشرفته بسیار معمول است. هر چند که در ایران به نظر بسیار پیچیده و خارق العاده است.

برای اثبات صحبت های من می توانید از سایت های خبری بزرگ دنیا مثل :yahoo وgoogle و bbc و سی ان ان و رویترز اطلاعات خوبی search نمایید.

به عنوان مثال شما از سایت رویترز و cnn در قسمت money اش میتوانید اطلاعات خوبی در مورد mutualfund بگیرید... که البته آدرس این دو سایت را هم برای شما قرار می دهم .

www.reuters.com

www.cnnmoney.com

اگه وارد این سایت هابشوید در گوشه ئ سمت چپ گزینه ای با نام investing موجود است که با کلیک کردن در آن می توانید اطلاعاتی در مورد این سیستم و حتی stockmarket ها بدست بیاورید.

مهمترین مکان هایی که این کمپانی ها( Mutualfund ) در آن سرمایه گذاری می کنند بازار بورس است...

اما سوال این جاست:

چرا بورس؟؟؟؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا در بورس عده ای موفق اند و عده ای نه؟

اما دوستان اگر با کسانی که در مورد بورس اطلاعات دارند و یا مشغول به کار هستند مشورت کنید مطمئنا به صحبت ما ایمان پیدا می کنید که یکی از بزرگترین منابعی که می شود در آن سود بدست آورد بورس است...

اما طبق اطلاعاتی که بدست آمده بیش از 98درصد افرادی که در بورس سرمایه گذاری می کنند شکست می خورند..؟؟ و تنها از بین این افراد2درصد هستند که سود اصلی را می برند... ( البته فراموش نشه که ما در بین این افراد شکست خورده و این 98درصد افرادی را هم که به عنوان مثال مدتی سرمایه ئ خود را بصورت راکد نگه داشته اند و در پایان تنها اصل پول خود را دریافت کرده اند و یا مبالغ بسیار کمی سود کرده اند که اگر در جای دیگری سرمایه گذاری می کردند نفع اقتصادی بیشتری برایشان داشت را نیز قرار می دهیم).

اما رسیدیم به سوال اول..؟

مسلما افرادی که سود های بالا در بورس بدست می آورند و جزء این 2درصد می باشند باید تفاوتها و خصوصیاتی خاص نسبت به افراد عادی داشته باشند که ما این خصوصیات را در سه مورد توضیح می دهیم:

۱- این افراد دارای تیم متخصص و کارشناسانه هستند

۲- دارای سرمایه ئ کلان می باشند

۳- که مهمترین قسمت چه در بورس ایران و چه در بورس های تراز اول دنیا می باشد رانت های اطلاعاتی است

اما در مورد این سه قسمت می خواهیم به اختصار توضیح دهیم:

تیم متخصص و کارشناسانه: تمامی این افراد یا کمپانی های موفق از تیم قوی و مقتدری بهره مند هستند که کار این تیم بررسی اخبار اقتصادی و سیاسی دنیا و نحوه ئ تاثیر آن ها بر نوسانات قیمت می باشد. این تیم متخصص این نوسانات را مطلع شده و به شخص یا کمپانی اطلاع می دهد که چه موقع کالا یا اوراق خود را به فروش برساند و چه موقع چه کالا یا اوراقی را خریداری نماید و یا با چه کالا یا اوراقی تعویض نماید.

سرمایه ئ کلان: از خصوصیات دیگر این افراد داشتن سرمایه ئ کلان می باشد زیرا شما با سرمایه ئ بالا می توانید سود بالایی بدست آورید.. مسلما با سرمایه های پایین درصد سود هم پایین خواهد بود. به عنوان مثال 5درصد مبلغ جذابی نیست ولی هر چقدر میزان سرمایه گذاری بالاتر رود این رقم سود جذاب تر و آن گاه سودمندتر می شود.

پس با سرمایه ئ کم ما همچنان جزء 98درصد شکست خورده ایم.

رانت اطلاعاتی: مهمترین قسمت در نحوه ئ سود کردن این کمپانی ها
(Mutualfund)همین قسمت است که همانطور که گفتم نه تنها در بازار بورس خودمان بصورت بسیار زیاد دیده می شود بلکه در دنیا نیز به همین شکل است. همیشه اطلاعاتی وجود دارد که قبل از این که در رادیو و تلویزیون و رسانه های گروهی و دسته جمعی و مطبوعات و... مطرح شوند افرادی از آن با خبرند.

این قسمت مهمترین قسمتی است که افراد موفق در بورس دارند و به این صورت می توانیم با قاطعیت بگوییم که به همین خاطر این افراد یا کمپانی ها هیچ وقت در بورس ضرر نکرده و همیشه سودهای بالا از آن این افراد است.

حال سوال این جاست که اگر امروز شما در بورس سرمایه گذاری نمایید جز کدام گروه قرار می گیرید؟؟؟

اگر کمی منصف باشیم می فهمیم که مطمئنا در میان همان 98درصد هستیم چون اگر خیلی زرنگ باشیم از بین این سه خصوصیت بتوانید همان گزینه ئ اول را بدست آوریم و مسلما نه من و نه شما نمی توانیم آن دو گزینه ئ بعدی را داشته باشیم..

اما این جاست که به mutualfund و این گونه کمپانی ها می رسیم که همانطور که گفتم اگر واقعا از این طرح استفاده نمایند یکی از منابع درآمدزایی شان همین بورس و مخصوصا بورس فارکس است.

اما در بین تمامی این صحبت ها پلن کاری کمپانی تاثیر بسیار بسیار زیادی در نحوه ئ کار کردن این کمپانی ها در آینده خواهد داشت..


ترجمه مقاله پول - بیزینس - ریسک و.....

1- ثبت دوره های مالی میتواند هر کدام از آیتمهای ذیل را در بر بگیرد:

بررسی و مطالعه پول و داراییها

مدیریت و کنترل داراییهای ارزیابی شده

مدیریت ریسک پروژه ها

علم مدیریت پول

بعنوان فعل "سرمایه گذاری" به مفهوم تهیه و تذارک سرمایه لازم برای راه اندازی یک تجارت و یا به جهت انجام معامله ای بزرگ (مانند خرید ماشین،خانه و غیره) تعریف میشود.

2- به تعبیری فعالیت سرمایه گذلری در نفس خود، به استفاده از مجموعه ای از تکنیکها توسط افراد حقیقی ویا حقوقی (نهادها ویا سازمانها) برای مدیریت پول و نقدینگی آنها اطلاق میشود. علی الخصوص در زمان محاسبه ریسکهای سرمایه گذاری و یا محاسبه مابه التفاوت درآمدها و هزینه های صرف شده برای یک پروژه.

3- زمانیکه درآمد چیزی از میزان هزینه صرف شده برای آن بیشتر شود، میتوان درآمد مازاد را بصورن وام در اختیار دیگران قرار داد. به عبارت دیگر زمانیکه درآمد اشخاص حقیقی ویا موسسات حقوقی از هزینه آنها کمتر شود، افراد ویا موسسات مستقل در صدد افزایش سرمایه(جبران کسری بودجه) برمی آیند و این کاررا نیز از طریق فروش داراییهای موسسه ویا شرکا، اخذ وام، کم کردن هزینه ها و یا بالابردن درآمدهایشان انجام میدهند. در این بین روال اخذ وام بدین صورت استکه موسسه مالی واسطه ای نظیر بانک پل ارتباطی میان موسسه یا شخص وام دهنده و موسسه و یا شخص وام گیرنده هستند، بانک اسناد و اوراق بهادار را خریداری میکند، شخص حقیقی و یا حقوقی که قصد اخذ وام را دارد سودی بیشتر از میزان سودی که شخص وام دهنده از بانک دریافت میکند را به بانک یا موسسه مالی واسطه پرداخت میکند. در این بین مابه التفاوت میزان سود دریافتی از وام گیرنده و میزان سود پرداختی به شخص وام دهنده به موسسه واسطه یا بانک میرسد.

4- جمع آوری و ثبت مراودات بسیاری از وام دهنده ها و وام گیرنده ها به عهده بانک است.بانک پولی را که از طرف اشخاص(حقیقی و یا حقوقی) برای اعطای تسهیلات به افراد دیگر به بانک سپرده شده است را به اشخاص خواهان وام اعطا میکند، در این بین سودی از طرف بانک به فردی که در بانک پولی قرار داده است پرداخت میشود. بانکها به هردو طرف وام دهنده و وام گیرنده اجازه سرمایه گذاری، اخذ و یا اعطای وام به هر مبلغی را میدهند تا بانکها بنوانند فعالیتهای خود را سازماندهی کنند و بدین ترتیب گردش مالی بوجود آمده را ثبت میکنند.

5- از مثالهای بارز سرمایه گذاری اشخاص حقوقی، میتوان به فروش سهام یک شرکت به شرکتهای سرمایه گذار مانند بانکهای سرمایه گذار نام برد. در این موارد فروش سهام عموما بصورتی انجام میشود که سهام مورد نظر یکی پس از دیگری به فروش میرسد. فرد خریدار سهام، بخشی از مالکیت کمپانی که سهام خود را در معرض فروش گذاشته است را دارا خواهد بود. مثلا اگر شما 1 سهم از 100 سهم کمپانی XYZ را- در حالیکه آنها کل سهام برای عرضه را 100 سهم در نظر گرفته باشند- خریداری کرده باشید، شما مالک 1 درصد کمپانی مذکور خواهید بود.البته به ازائ سهام فروخته شده شما میبایست مبلغ مشخصی را به کمپانی مذکور پرداخت نمایید و کمپانی مذکور نیز پول پرداختی از جانب شما برای خرید سهام را در جهت بزرگ کردن شرکت صرف میکند. شرکت، رشد و بزرگ شدن خود و افزایش سرمایه خود را تحت فرآیندی بنام " " انجام میدهد

6- سرمایه گذاری میتواند میتواند بصورت اختصاصی توسط افراد حقیقی، بصورت عمومی توسط دولت یا توسط افراد و موسسات حقوقی و یا سازمانهای مختلف مانند مدارس که تفکر سود مادی درآنها وجود ندارد انجام گیرد. عموما، دستیابی به اهداف مذکور و انجام فعالیتهای مورد بحث، از طریق استفاده از ابزارهای مالی مناسب، با توجه به جایگاه سازمان مورد نظر میسر میباشد.

7- سرمایه گذاری یکی از مهمترین جنبه های مدیریت در تجارت است. هیچ سازمان جدیدی نمیتواند بدون داشتن برنامه ریزی مالی مناسب، به موفقیت دست یابد. مدیریت پول( یک سرمایه پولساز یا قابل تبدیل به پول) یکی از ضروری ترین پارامترها برای دست یابی به آینده ای مطمئن است، این امر برای همه اشخاص حقیقی و حقوقی به یک میزان حائز اهمیت میباشد.

مترجم : مجمع لیدرهای pi.blogfa.com

سرمایه گذاری - پول - ریسک -بیزینس- فروش - سود - بانک و.....

Finance studies and addresses the ways in which individuals, businesses, and organizations raise, allocate, and use monetary resources over time, taking into account the risks entailed in their projects. The term "finance" may thus incorporate any of the following:

  • The study of money and other assets;
  • The management and control of those assets;
  • Profiling and managing project risks;
  • The science of managing money;
  • As a verb, "to finance" is to provide funds for business or for an individual's large purchases (car, home, etc.).

The activity of finance is the application of a set of techniques that individuals and organizations (entities) use to manage their money, particularly the differences between income and expenditure and the risks of their investments.

An income that exceeds its expenditure can lend or invest the excess income. On the other hand, an entity whose income is less than its expenditure can raise capital by borrowing or selling equity claims, decreasing its expenses, or increasing its income. The lender can find a borrower, a financial intermediary, such as a bank or buy notes or bonds in the bond market. The lender receives interest, the borrower pays a higher interest than the lender receives, and the financial intermediary pockets the difference.

A bank aggregates the activities of many borrowers and lenders. A bank accepts deposits from lenders, on which it pays the interest. The bank then lends these deposits to borrowers. Banks allow borrowers and lenders, of different sizes, to coordinate their activity. Banks are thus compensators of money flows in space.

A specific example of corporate finance is the sale of stock by a company to institutional investors like investment banks, who in turn generally sell it to the public. The stock gives whoever owns it part ownership in that company. If you buy one share of XYZ Inc, and they have 100 shares outstanding (held by investors), you are 1/100 owner of that company. Of course, in return for the stock, the company receives cash, which it uses to expand its business in a process called "equity financing". Equity financing mixed with the sale of bonds (or any other debt financing) is called the company's capital structure.

Finance is used by individuals (personal finance), by governments (public finance), by businesses (corporate finance), etc., as well as by a wide variety of organizations including schools and non-profit organizations. In general, the goals of each of the above activities are achieved through the use of appropriate financial instruments, with consideration to their institutional setting.

Finance is one of the most important aspects of business management. Without proper financial planning a new enterprise is unlikely to be successful. Managing money (a liquid asset) is essential to ensure a secure future, both for the individual and an organization.


Financial Derivatives

Derivatives are financial instruments whose value is derived from the value of something else. They generally take the form of contracts under which the parties agree to payments between them based upon the value of an underlying asset or other data at a particular point in time. The main types of derivatives are futures, forwards, options, and swaps.

The main use of derivatives is to reduce risk for one party while offering the potential for a high return (at increased risk) to another. The diverse range of potential underlying assets and payoff alternatives leads to a huge range of derivatives contracts available to be traded in the market. Derivatives can be based on different types of assets such as commodities, equities (stocks), bonds, interest rates, exchange rates, or indexes (such as a stock market index, consumer price index (CPI) — see inflation derivatives — or even an index of weather conditions, or other derivatives). Their performance can determine both the amount and the timing of the payoffs.

Futures contract

In finance, a futures contract is a standardized contract, traded on a futures exchange, to buy or sell a certain underlying instrument at a certain date in the future, at a specified price. The future date is called the delivery date or final settlement date. The pre-set price is called the futures price. The price of the underlying asset on the delivery date is called the settlement price.

A futures contract gives the holder the obligation to buy or sell, which differs from an options contract, which gives the holder the right, but not the obligation. In other words, the owner of an options contract may exercise the contract. Both parties of a "futures contract" must fulfill the contract on the settlement date. The seller delivers the commodity to the buyer, or, if it is a cash-settled future, then cash is transferred from the futures trader who sustained a loss to the one who made a profit. To exit the commitment prior to the settlement date, the holder of a futures position has to offset his position by either selling a long position or buying back a short position, effectively closing out the futures position and its contract obligations.

Futures contracts, or simply futures, are exchange traded derivatives. The exchange's clearinghouse acts as counterparty on all contracts, sets margin requirements, etc.

منبع : Bloomberg.com

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes